siape COMEL ikot sini tau..

Monday, August 5, 2013

ON / OFF

Assalamualaikum sume :)

tinggai lagik beberapae hari jek lagi nak raye kan?

antara persiapan yang dah / belom bt :
- kemas umah  (ON / OFF)
- kemas bilik (ON / OFF)
- amek baju raye tempah kat untie cine HB Road (OFF)
- buat kueh raya / tunjuk kueh raya (ON / OFF)
- kasut baru (OFF)
- tudung baru (OFF)
- duet raye (ON)
- post kad raye (ON)
- bla bla blaaa (ON / OFF)

errr.....aku ni macam x mau sambut raye aje nih?? 
mau mau mau...
semalam ade pegi JJ 
ahkak aku nak g carik kasut baru katanye
okay...mujur dapat yg bekenan di ati
aku?? err....xpe laa tgu kasut hat ni rabak dulu
tapi dalam xmo beli pape
aku rembat gak jeans PDI yg buat sale 70% tuh
ha ha ha
ade plak raye nak pkei jeans plak kan?
xpe laa...mane nak cekau barang memurah 
time raye ni jelaa cara nye
cume ade pitih ngan xdop pitih aje huhuhu

semalam adek bongsu aku balek
kol 1.30am jugak le mak & abah g amek dia kt stesen KTM tuh
mujur selamat sampei
ade plak ole-ole berupe shawl 3 kerat 
(errr...ahkak2 dia yg suh beli kt jalan TAR haha)

arini turn adek laki laki aku plak balek dari s.alam nun
tp dia blek ngan membe dia 
err....riso jugak aku kalo balek drive2 sendirik nih
hopefully sume selamat sampai...aminnn..

next day nanti plak
tunggu turn Along aku + anak beranak beliau plak
ini memang x sabar nak tunggu 3 orang si kenit tuh 
ha ha ha

okayy...
joms sambung keje ngemas buku kat rak aku x setel2 g
memang jenuh...tapi ape boley buat??

chowz~

No comments:

Post a Comment