siape COMEL ikot sini tau..

Tuesday, August 6, 2013

penyakit "misteri" diri ini :(

Assalamualaikum..

tabiat aku yang paling aku ase boleh "memakan diri" ialah 
sikap buat-derkk ngan short-term memory huhi
itu  memang aku xleh nak sangkal lagik sebab memang azali aku macam gitu
paling tragiss kalo ade yang tersentap ngan aku
padahal aku pon xtau bila masa aku kasi orang sentap huhu
(x cukop aware aku nih T_T iskkk!)

bebaru nih short-term memory aku teruji jugak
ngan sape? hu hu hu
aku boley cakap teman-tapi-mesra aku aje laa
nak cakap lebey2 pon x boley jugak
sebabnye dah memang itu jelaa yang mampu setakat ini huhu
al-kesah nye pasal besday
mase malam (esoknye besday)
memang ade aku dapat msg..tpi xde suspek pape pon
kan aku dah cakap short-term memory aku nih memang xleh nak ingat sgt
especially bab-bab tarikh marikh nih
(tapi besday family + besties aku maseh ingat)
malam tuh aku xde nak sembang msg byk pon
kebetulan memang ade buat kulit tat (tempahan raye) 
dah setel bt keje dh lewat memang aku berambat nak lena ajelaa
bile dah wish gudnite tuh memang aku terus ke lautttt huhi

esok pagi nya..aku maseh x suspek pape pon
pegi keje macam biase buat keje pon macam bese
dah sebok kemas buku2 dekat rak
aku tengok fesbuk jap..terpandang laa pulak benda nih..

 
omg....!
rupe2nye aku lupe nak wish besday
errr....ase besalah le plak
patot malam td macam nampak dia "xsaited"
datang sudah short-term memory aku tuh
tuk mengelakan ase besalah tu sangat
aku wish kt msg...tapi macam lambat aje reply
ha ha ha
majuk ke pon??

pendek cite bile aku saje test tanye bile plak besday aku
omg.........!
bile besday?
"26hb"
bulan bape? 
"disember"

tetttttt...T____T
jadik speechless plak aku
naek balek % besalah huhi 

err...aku baget...
aku sorang je kot ade saket  short-term memory nih
sorry...sorry...n sorry again yep :p
pasni masuk "data" tuh dalam "RAM" nih balek
he he he

okay..chowz~
 

No comments:

Post a Comment