siape COMEL ikot sini tau..

Monday, November 4, 2013

"cheapskate" punye olang

Assalamualaikum :)

ari Senin macam bese kalo mood-monday-blues tuh x mai
tapi arini aku malas nak layan monday-blues tuh
kalo nak mai pon mai je laa ho ho

ape jer xtiviti weken aritu bhaii..??
weken tuh adek pompuan aku balek
kire last dia balek aritu mase raye puase kot
pehtu xde balek dah...raye aji pon cebikk aje orang sume berkumpul kt umah
dia sensorang laa kat sg.besi sane ha ha ha
(xpe laa diknon...dah tuntutan studi kamu camgitu)

ari Sabtu g jalan kat pasar malam 
misi nak carik barang makan je laa
tapi aku terusha plak selendang kat kedai ah-kak nih
tengok shawl yang aku minat pon hado
tapi ade lining ler plak x kesah le..
sambar selai : rm10 jek
pehtu nak blahh dah nampak shawl yg simple je
selai : rm8 kalo amek 2lai : rm15
aku tibai amek 3lai : rm22 ah-kak tuh bagi
macam tau-tau je aku nak nego rege ngan dia
owhh...pemurah rejeki ah-kak kedai tudung tuh
ha ha...dasar cheapskate aku dah datang :p 

 

semalam Ahad g jenjalan ke AEON stesyen-18
sblom tuh singgah ke Mydin Manjoi jap punye pulun nak g beli baju corak tuh
sebab kat sane harge rm19.90 jer
dah rekee kat tempat laen sume atas rm20 ++ erkkk
ape punye mahal le -_-
(sorik..aku memang cheapskate hokeyy..bukan kedek tp jimat huhu)
dah sampei kedai tuh
halamakkk ade selai je kot baju yg aku nak tuh
x pikir panjang terus sambar selai yang terkontang-kanting tuh
dalam ati dok ngomel gak harap2 muat le hendaknye huhi

misi dteruskan ke AEON sek-18 tuh
nak carik sandal ngan beg sebenarnye hu hu
beg aku dapat beli dah sling-bag ngan bag sandang
senang le nanti kalo nak bawak jenjalan hoho
pon murah jugak 
sling-bag : rm39.90  bag sandang : rm29.90
err....mmg aku cheapskate ho ho ho

pehtu pegi carik sandal kat PDI
wahh...sales!!
orang beratuq nak bayar pon Q sampei luar kedai huhu
terus g terkam tempat sandal
carik punye carik x jumpe kot
maybe dorang simpan stock kasut tuh
pehtu kasik lelong kasut yang ade nih
alololooo....x mandang le nak beli sandal baru :(

hal adek aku plak dia xmo nak potong rambut kat kedai
punye laa buat muke xmo nak potong rambut kedai
ngendeng laa kat aku suh potong rmabut kat umah balek nanti
hawauu jek~
sanggup kami ke kedai Daiso nak carik peralatan gunting rambut yang MURAH haha
kedai Daiso tuh kan sume barang rm5 je pon cheapskate lagik haha
aku sambar gunting -1 , pisau kikis -2
(ala-ala teror laa konon)
 
adek aku memang kene potong rambut ala-ala rambut boy
so..memang xde masalah nak kikis rambut kasik nipis
perghhh...sonang ajo nak potong rambut pasni 
kalo kat kedai saloon tuk female rm23 korang caj 
padahal aku siap mention rambut adek aku memang dah pendek just nak kasik nipis aje
(potong saje tau bukan cuci bagai)
tapi kat aku FREE OF CHARGE diknon...ha ha ha
cheapskate punye olang ho ho
 
chow...!

No comments:

Post a Comment