siape COMEL ikot sini tau..

Thursday, November 7, 2013

meh skodeng menang hape??

Assalamualaikum :)

patotnye entri nih aku dah lame nak buat
tapi memandangkan x bape ade gadget yang canggih
so aku pendam kan dulu
sebab tuh gambo pon macam kelabu asap
ho ho ho

ini dia hadiah dari Cikgu Aini yang aku menang contest aritu
boley skodeng kat SINI yep
tadaa....dapat jubah tau tau :)
pehtu feeling-feeling le macam super model jap
snap gambo ngan kelabu asap tuh
pehtu kuarkan memory kad kat henpon tuh
gagau carik kad reader nak transfer gambo kelabu asap ni

hasil nye..??

taraaaaa...

thank you Cikgu Aini...naisss muat :)
rupe-rupe nye jubah ni serupe macam jubah yang aku ade..
sekarang ni ade wane
mustard / purple / merah
hohoho..pakai time ade keramaian aje..sebab jubah nih sangat "bling-bling" hehehe
ni gambo jubah asal nye :)
lepas-lepas ni memang kene rajin le nak join contest ke giveaway ke
kalo nak menang adiah pape yep 
perasaan??...perghhh!! best tuh xyah cakap le...
memang ase bebaloi-baloi
macam ase menang duet juta-juta pon hado..ha ha

so..ape tunggu lagik??

aku pon macam ade planning gak 
macam nak bt GA je...?
macam nak buat GGGGAAAA jeww..??

ho ho ho

2 comments:

  1. Replies
    1. mudah2an kalo terrrrplan menjadik :)

      nak tgu follower sampei 100 dlu kot hehe

      Delete