siape COMEL ikot sini tau..

Wednesday, November 27, 2013

mempartimekan diri

rinduuu uuuu
rindu serindu rindu nya aaaa

ohmai..
lame giler aku tak hupdate entri sini
soli da moli sebab memang x menyempat
wahh wahh wahh
bunyik macam ko dah jadik menteri dalam kabinet ye nzOodonut :p

ade aritu aku cakap pasal nak buat part-time kan
eh..ade cakap ke?? ade..meh skodeng SINI
ho ho ho
kalo xde cakap tuh meh sini aku nak kasi tau
iyee...
memang aku "tengah" mempartimekan diri ini
ohmaiii
aku sangat respek kat orang yang boley buat 3-4 keje dalam 1 masa
memang nak fengsannn deknon U_U uuu

tapi aku mengagahkan diri jugak le 
sebab part-time aku ni memang laen dari bidang aku
ho ho ho
kire kalo nak release tensen tuh boley sangat
tapi xtau laa kalo dah betoi part-time nanti
tambah plak tensen aku
ha ha ha

pape pon 
life must be go on
aku rela bekorban demi kelangsungan idup
(ayat drama ho ho ho)  

oke chowz~

No comments:

Post a Comment