siape COMEL ikot sini tau..

Sunday, November 17, 2013

majlis kawen Ily & Syahidan :)

renjis-renjis dipilis..
ditaburilah mawar..
hai rempah kunyit ditabur..
disiram si air mawar..


Alhamdulillah..
maseh lagik berkesempatan tuk jumpe ngan membe-membe
kroni RPSian dolu tuk majlis perkahwinan
Ily Athirah & pasangan beliau 
pade 16 November 2013 (Sabtu) :)

TAHNIAHHH buat Ily & pasangan !!
mendoakan semoga kalian berbahagia hingga akhir hayat

membe-membe yang hadir same aku
Nadrah (besame somi + anak2 beliau)
Nieda Burn (dah x balek India dah..hehe)
Pupet (besame somi + bby dalam perot)

ade jugak membe yang aku xdan nak jumpe
macam Fatin (aku jumpe adek beliau kakcik aje)
Eylia pon same xdan jumpe

rakan-rakan yang laen yang turut same nak join 
tapi masing-masing ade hal 
memang x boley nak elak
oleh itu aku titipkan bekalan gambo-gambo kat bawah nih
buat kome sume yang x dapat hadir 
majlis perkahwinan Ily ini yep :p

so...meh skOdenggg :) 

ngah testing pelamin ngan pengantin pompuan aje huhu
hokeyy..cukop forum :)
RPSian gegurl aje hehe
pengantin amek "berkat" kat mummy-to-be @ Pupet
ha ha ha
pengantin basi : Nadrah
pengantin suam kuku : Pupet
pengantin baru : Ily
aku ngn Nieda??...ha ha ha
x kesah le...janji happyy...
say cheeseeeee..!!
sesi begambo ngan pasangan pengantin :)
(mujur pelamin x reban hehe)
"selfie" momento
acara menulih guest-book tuk pengantin hehehe
style pulun aku ngn Nadrah...hahaha
"put..x dak pembaris ni..??"
"okeyy...xpe dah..haha"
style pulun Nieda ngn Pupet :p
hasil ucapan kami buat pengantin baru...lalalalaa
last moment sebelom nak balek :)
Insyaallah kite jumpe lagi tuk next-wedding yep :p
anak Nadrah yang xmo kat aku..huhu
(aku culik mama dia baru tau..haha)
ngan "banner" majlis :)
muke happy Nieda sebab 1st time dapat attend kenduri kawen membe
sebab dia dok studi kat India
he he he 
mommy-to-be
jaga diri bebaek put...
Pupet & Hamid yang sporting abess :)
time nih x abes lagik aku menyakat "kakak" yang xmo kat aku
ha ha ha ha

p/s: syukran buat teman-teman yang sudah "selamat" melangkah ke alam perkahwinan :)

No comments:

Post a Comment