siape COMEL ikot sini tau..

Thursday, June 27, 2013

Bro Love

itu hari aaaa
aku bejalan-jalan di belog orang
jalan punye jalan punye jalan
selepas itu aku terjumpa ini belog
dan baru terbaca

"bro Razzi Rahman a.k.a Brother Love"

aku tau sure belogger kat luar sana udah kenai Bro Love nih
tapi bagi aku yang baru dalam beloging nih
(kire macam anak burung baru dapat kepak hehe)
macam jakun sekejap le tengok belog Bro Love ni
bukan hape
kagum laa ngan Bro Love ni
sebab motivasi beliau dalam kes cintan-cintun nih
nasihat-nasihat bernas lagik
pehtu kata-kata semangat beliau bagik
sume memang superbbbb!!
hu hu hu
kalo x pecaye..leh ramei-ramei tengok belog Bro Love ni

ade 1 entri Bro Love nih yang memanggil aku 
nak share jugak pendapat kat sini
entri yang aku maksud kan 
boley click --> SINI  (cara-cara membuat kekasih mahu berkahwin)
haaa........
best x?
bestt x? ha ha ha

SETUJU ngan pendapat Bro Love tu :)

bagi aku pulak kan...?
kite sebagai kaum wanita ni memang sangat perlu tuk "juai mahai" sket
jangan cepat "cair" kalo kaum lelaki tuh ayat power sket
(tapi bagi yg dh berkahwin tuh x hape....ari-ari mencaiiirrr pon boleyyy he he he)
ni saranan lebey pade yang belom berkahwin tuh
jangan takot kalo dikatakan lambat kawen nanti Andartu bagai
tapi kalo dah kaum lelaki a.k.a pakwe bagai tuh 
macam buat endah x endah aje 
pasal perihal nak kawen ni
dinasihatkan agak kaum wanita kt luar sane nun
sile-sile lah bace entry Bro Love ni ngan jaya nye

okayy

chowzz!!




No comments:

Post a Comment