siape COMEL ikot sini tau..

Wednesday, June 5, 2013

mendoodle tuk header pulak :p

Assalamualaikum sumeee :)

start dari semalam aku mengigihkan diri sambung balek bt mende alah ni
aritu dah start buat tapi kene pending jap
so..bile dah seakan-akan free-macam-company-aku-punye nih
aku sambung aje balek hehe

ni mende alah ape nih??
mendodol lagi ke?..ha ha ha
kekonon bakat mendoodle dah datang balek
so aku nak try plak buat versi header punye
sebabkan pakai dalam excel ni memang aku maen taram je laa
lukih beso gabak pehtu nak kecik kan maen compress aje
ha ha ha
sungguh x berseni langsung :p

okayy 
mai je laa skodeng apekebenda alah yang aku dok buat 2 arini 
he he he

taraaaa....



ni hasil tambahan dari yang semalam punye..hew hew hew


hat ni plak yang semalam punye...feel-feel buat dulu :p

okay
mempromote juge tuk LIKE / visit kami punye fesbuk nih
fesbuk : Odone Apomz in da House
belog?? (pon hado...tp nak kene update sket huhu...nanti kasi link sini yep)
boley hubungi nombor tertera di header tersebut untuk tempahan anda
lai lai laiii...


"NICE 2 SEE & NICE 2 EAT" :)


No comments:

Post a Comment