siape COMEL ikot sini tau..

Wednesday, June 12, 2013

kegilaan aku...?!!

kegilaan aku...?!!
macam org laen jugak yg mane kadang-kadang 
kite mmg suke buat benda yg jadik "kegilaan" kite
macam aku nih...
nak tau ape mende yg mmg jadik "kegilaan" aku?
ha ha ha

ni mende "kegilaan" mmg sejak kecik lagi kot
kalo time kecik-kecik dulu macam berkampung dok bt mende alah nih
tp skang dh canggih...
mane ade lagi org sampai nak berkampung semata-mata nk pakei INAI...
hohohoho
yezzzzaaa...!
memang aku sukeeeee giler pakei inai ha ha ha

aku tau org mesti cakap
kalo selalu pakai inai...nanti time kawen pakai inai x naik seri
hohohoho..
mula-mula dengar macam takot gak kn..
yelaa...aku lom kawen pon lagik
kang kalo x beseri macam "raja sehari" kan ke x best?..hoho
tapi............
"takot" aku tuh x lama pon
lepas nampak aje inai terus aku bedal...ekekekek..
seri x beseri ke time kawen nanti 
hanya 'jauhari menegenal manikam" lalalalaaa...

alahh...skg ni pon inai dh makin canggih
pe barang nak cari pokok inai
pehtu carik daun inai selai-selai
pehtu amek lesung batu
tumbuk-tumbuk inai sampai lumat
paling extrem kalo nak bg inai merah menyala
ade plak petua-petua nya :

1) tumbuk inai taruk arang sket
2) tumbuk inai perah ngan asam limau
3) time tumbuk inai jangan bagi ayam nampak (kalo x abes inai x merah hoho)
4) tumbuk inai taruk nasi sket

ha ha ha...
sume petua-petui kat atas nun sume aku follow
nampak?? punya taksub gilaa ngn inai kah kah kah
tapi....tuh time kecik-kecik dulu laa
memang ape je org cakap ikot bulat-bulat
kalo org cakap nak bg inai merah buh taik kambing pon
ntah-ntah aku buat jugak kot?? 
padahal..sume petua tuh tipu ja kott..
ha ha ha
yg aku tau kalo nk inai merah pakei inai Mekah
haaa...itu memang superbb merah :p

so zaman skang yg dh canggih
peredaran buat inai pon makin canggih gak laa
dh rare sgt nak tgk org berkumpul
tumbuk inai semata nak pakai (time kenduri kawen tu len laa)
laa ni..inai pon dh ade dalam tiub
pehtu kalo nak pakai inai picit aje tiub tuh
pehtu lukih laa style ape pon inai tu
haa....lagi taksub aku..hahaha
tapi xde laa sampei aku nak lukih macam org kawen tu kn
itu namanye OVER ye...!! haha 
(sebab aku blom kawen hoho)

sebab malam tadi feel-feel macam nak sambut raye
hohohoho
so aku pakei laa inai tiub (mak kwn kakYong bagi dari umrah)
inai Mekah...besttt
even packaging dia nampak macam inai tiub yg juai kt Mydin
tp aku tetap teruja nak pakai
ho ho ho
hasil nye.............

ohoooiii...ni pakei belah kuku kiri dulu sesambil tgk Supernatural malam tadi hehehe
sgt sememeh....ggrrrrrr....:p

hasil nyee....
kuku belah kiri lagi pekat sebab aku pakei lama
yg kanan kureng pekat sebab pakei x bape nak lame huhu
tapi sgt puas ati sebab inai tiub Mekah ni x macam inai tiub laen bile pakei pehtu cuci luntur kaler..hoho

sempat gak laa aku buat eksperimen
lepas abes je pakei inai tuh pehtu g cuci pehtu aku g absuh pinggan
(kire maen sabun le...)
dah setel sume keje membasuh
aku usha balek jemari-jemari ku
ohsemmmmm sgttt
inai tiub Mekah ini sangat ohsemmm
xde luntur2 pon macam inai tiub yg laen hehe
so...tuk "Raja Sehari" di luar sane
kalo ade sape-sape nak pakei inai tuk majlis kome nanti
pakei inai tiub Mekah yep
sgttt besttt & tahan lama....! 
wallllaaaa~



p/s: lagi 1 "kegilaan" aku suke tepek bedak sejuk...hahaha!

No comments:

Post a Comment