siape COMEL ikot sini tau..

Thursday, June 13, 2013

cik Nuffnang..sila ehsankan saye :)

Assalamualaikum sume..

dari hari ke hari aku dok mikior nih
atee...camne laa nak dpt "duet raye" melalui belog ni haa
yelaa...tipu sangat kan kalo aku cakap bt belog semata tuk hiburan
(itu dulu punye alasan..sebab 1st time ade belog)
tapi skrang ni udah laen bebenor ase nye...
aku teringin jugak le nak merase hasil titik peloh ketiak aku menaip entry ni haa
atee....menaip pakei jari pon letih wooo.. (haha..tipu!)

tapi itu ler...aku try jugak le mengusha belogger-belogger yg laen
hat mane ade post entry pasal cik Nuffnang ni ke hape
camne nak masuk contest bagai
rupe-rupenye aku jelaa yg bebai sket
mane idok nye...
cik Nuffnang banyak gak kot anto email kt aku
tapi haraaammmmm aku nk bukak nye
teruihh lupe yg belog aku ni akaun gmail.com
yg aku ari-ari semak akaun yahoo.com 
ho ho ho....
rase sgttt x besekolah disitu ye :p

semalam dok belek gmail.com aku
hammek kaww...!


ade jek Nuffnang ajak masuk contest laa
greeting laa...hape laa..sume-sume laa cik Nuffnang ni update
punye jaga beliau kt aku nih..ha ha ha
tapi aku..???
maaf ye cik Nuffnang...awok ni langsung laa x alert
sket punye zaman tok kadok punye email kome pon awok xde bukak
ha ha ha
sebal tol...
okayy..xpe pasni cik Nuffnang jgn riso-riso
Insyaallah kalo ade rejeki aku.. 
nak merase jugak-jugak "duet raye" dari kome yep cik Nuffnang :)
biar laa rajin sket awok pasni...hewww~

sawadikapppp...!

No comments:

Post a Comment