siape COMEL ikot sini tau..

Monday, June 17, 2013

Sarangae yang superbbb!!

sejak menjak ni tuk ari Ahad malam 
aku sure pulun nak tengok cite tibi 9
siaran Sarangae versi korea tuh
kire cite drama korea la hu hu hu

gilerr bestt weh..!
aku x cakap yg aku ni peminat no.1 cite korea
sebab aku tengok korea yg paling havoc pon cite RunningMan tu
he he he
kalo nak kata fanatik tuh xde laa pon
tapi cite dalam siaran Sarangae ni best tau layann..

udah le Ahad malam macam xde cite sangat nak tengok kan?
dapat plak memang umah aku xde Astro
so...pusing-pusing men tekan remote control carik cite best
pehtu terus laa melekap tengok versi Sarangae nih

malam semalam cite Sarangae ni 
cite pasal askar marin
tajuk cite "Miss Staff Sergeant"

"Miss Staff Sergeant" 
perghhh..!!
memang melonjak plak ase keSARJANan bile tengok
seyess....
teringat plak saat-saat pernah involved dalam unit koko ni
(aisehhh...unit koko jek pon...huhu)
tapi x kesah le...
aku memang minat unit beruniform
cuma sekarang ni memang x boley nak masuk langsung laa
udah le rabun ayam
tinggi pon xde mane
berat...lagik laaa...haissshhhh :(

cite ni pasal Kapten Lee (askar wanita)
masuk dalam unit askar marin
dia sangat komited/bercita tinggi/semangat kental dalam pasukan
menjadik ketua pasukan Platun 3
tapi x disukai oleh Kapten 
macam-macam hal dia kene dengan Kapten hati busuk tuh
smpai kan semasa latihan mereka bergaduh besar
ketua Kapten Kang meleraikan pergaduhan
tapi masa nak balek ke pulau dorang terkandas kt pulau musuh
berlaku pertempuran (mereka belom dilatih berperang)
ketua Kapten Kang mati
sebenarnya ayah Kapten Lee adalah ketua kepada Kapten Kang

hanya seorang saje WANITA dalam pasukan askar marin nih
kapten ni suke buli dia...ikotkan memang x suke sebab dia pompuan huhu
pehtu riso kapten Lee ni amek alih tugas dia...cess
even dia sorg pompuan tapi still boley lead pasukan Plantun 3..terbaekkk!!
sebab tuh bile ade cite unit uniform camgini
memang berderauu gak laa naek darah aku ni
hu hu hu

last week plak cite Sarangae pasal sukan angkat berat
patot le cite dia tacing giler
sebab adaptasi dari cite betoii
seyes....menahan ayaq mata jugak le aku melayan
sebab time Jurulatih dorang mati 
dorang x sempat nak tengok
time tu dorang ade tournament
pehtu plak Jurulatih baru ni sangat kejammm
maki hamun pukoi bagai dorang
iskkk3...tragiss tol
tajuk cite.."Lifting King Kong"

"Lifting King Kong"

next next 2 weeks punye cite plak
pasal cite antu...versi seram gak laa
tajuk dia...??? aisehhh aku lupe laa plak
tapi cite ni macam 
sorang mamat ni dia leh control org ngan mata dia saje
so..org mcm kne pukau ngan dia
dia bt sume ni tuk merompak bagai
tapi hanya ade 1 org hero ni jaa yg x lut ngn "pukau" mata dia
so..hero ni memang tentang mamat pukau ni abes abesan
sampaikan kawan-kawan hero ni mati
tragik gak le cite ni
seramm korea tau-tau je laa kan huhu
tengok rupe deme yg pucat lesi tuh pon aku dh seriauu
ho ho ho

okayy..
nak tgu tuk diz week plak
ape cite best kat Sarangae..
pehtu leh layannnn..........;p



p/s: sume gambo ehsan dari hencik Google...mekasihhh na :p

No comments:

Post a Comment