siape COMEL ikot sini tau..

Thursday, June 6, 2013

doodle tuk KakYong :)

Assalamualikum sumee.. :)

againnnn
uols jangan boring-boring ngn iols tau tau
sebab hape?
sebab iols dah syok giler maen doodle nih haa
he he he

okayyy..
back to normal versi aku yep :p

arini aku mendoodle lagi weh
ha ha ha
kali ni aku nak buat sempena besday KakYong esok
(aisehh rugi tol printer aku xleh print kaler-kaler :(...)

semalam berangkat jugak aku ngn mak ke Jusco
blom setel lagi pasal nak order kek besday tuh laa
nak BR jugak...sebab nak merase punye pasal
kan entry semalam --> boley skodeng sini
bile dah g tengok kek BR tuh bru le pueh ati asenye
mujur xde order yg 6" punye sebab ape tau
portion dia sangat laa "comel" x hengat anak tekak
ase macam x berbaloi plak nak membayor nye kan?
so...kami decide amek yg kecil aje
kire oke laa sebab kek dia portion comei + tinggi ha ha ha

tunggu je laa sOk dah siap kek nye
nanti aku post gambo kat sini eh..

eh...tadik nak cite pasal doodle kn?
ade kena mengena ngan kek order tuh
sebab aku ade suruh adek BR tuh nak bubuh nama atas kek tuh
tapi x boley sebab decoration kek tuh ade krim-krim plak
so..dorang memang xleh nak tulih-tulih
nanti pon dorang cakap nak pacak je tulisan "Happy Birthday" tu
haishhhh...
masalah gak nih...
macam x lengkap plak kalo xde tulih-tulih kan?

so...
arini plan aku nak mendoodle KakYong he he he

taaarrrraaaaa...!


selepas mendoodle...
hat muka ja "original" laen-laen mix-up aje hehe

okay..ni versi original KakYong :)

cadangnye pas balek keje ni nak g print dulu
pehtu leminate gambar tuh
pehtu lekat stick kat gambar tu
then baru pacak atas kek..
ha ha ha

hopefully menjadik laa yep :)
tunngggguuuu....


p/s: thanks Sembe "menteri kewangan" kami...haha..ade extra nanti nak beli kepci..xtau nak bagi adiah hape kat besday gegurl ni haa...huhu

No comments:

Post a Comment