siape COMEL ikot sini tau..

Wednesday, June 19, 2013

hi Hencik Badut...!


Badut..?!
asal sebut aje badut  
mesti dh terbayang muke putih ngn idung merah kan? (mcm gmbo kt ats nun)
tambah pulak ngan bibir lebar merah dia
siap pakai wig rainbow ngn baju geboh wane-wani sume
pehtu mesti ade belon panjang-panjang
badut tuh tiup-tiup...pintal-pintal...taddddaaaa! 
jadik laa kucing dari belon panjang tuh
pehtu buat muke seposen ke
muke hepi x hengat dunia ke
kasi belon kat bebudak
(padahal kalo org tua yg tengok pon teringin nak belon kucing tu)
pehtu dorang hepi...gelak sama-sama ha ha ha
ohh...indahnya menjadi badut :)

rase-rase badut nih memang xde masalah ke?
sebab badut yg tolong hepikan org yg ade masalah
so...aku ase badut sure xde masalah
ho ho ho
indahnye kalo jadik badut yg xde masalah
hidup badut pon mesti ceria aje
aku ase kan..masalah pon xmo hinggap kt badut nih
sebab macam x lut plak...ha ha

tapi badut pon manusia bese jugak
aku ase orang yg jadik badut adalah sgt jiwa kental
sebab nye..
even badut ade masalah pon
nak x nak badut kene jugak hepi-mepi kan orang kn?
kalo mood badut tgh sedey pon
tapi bile badut buat mimik muke aje
xyah cakap kuar suare pon xpe
janji orang tengok badut ni orang akan gelak
ha ha ha
kan?

admire nye jiwa kental macam tuh
seyess...
aku teringin nak jadik badut
sebab kalo boley aku nak gembirakan sume orang
aku xmo orang sedey-sedey ke 
orang emo-emo ke ngan masalah
orang sentap-sentap ke hape
aku nak kalo orang KAWAN ngan aku
kalo orang KENAL aku
kalo orang SUKE ke ngan aku
orang itu akan sentiasa hepi-mepi ngan aku
aku nak jadik macam badut + berjiwa kental!

xpe..kalo dalam diri sendirik aku x hepi
yg penting sume orang hepi dah buat aku hepi
betoi x Hencik Badut..??



p/s: pasni kalo ade vacancy nak jadik badut..aku nak try le apply...he he he!

(maafkan aku kalo aku ade membuat kalian tersentap ngan aku..seyes tanpa sedar mungkin huhu..aku hanya manusia biasa belom lagi boley menjadik Badut huhu)

No comments:

Post a Comment