siape COMEL ikot sini tau..

Saturday, June 29, 2013

menghitung hari :)

Assalamualaikum sume... :)

[entry follow up dari sini juge dari sinun]

Alhamdulillah aku skang tengah menghitung hari 
tambah tolak darab bahagi
adelaa dlm 11 ari lagi kot
he he he
nak ke mane aku ni wehhh..??

syukur ke hadrat Illahi 
dengan limpah kurnia-Nya aku dapat merasa jugak "nikmat" itu
setelah hampir 2taun setengah di sini 
akhirnya bulan June nih "nikmat" itu datang
Alhamdulillah :)

okayy
feeling-feeling nak tacing jap kt sini
ikotkan banyak gak aku dapat timba pngalaman (itu penting) kt sini
al-maklum lah..
masuk-masuk keje aje aku ni budak fresh-grad kan?
pehtu macam "budak ngantuk di sorong bantal" le jadik nye
sebab pengalaman sume xde pon
harapkan pegi praktikal 2bulan tuh je pon
pehtu bile dapat keje sini
hammek ko!
ha ha ha

aku ingat g mase 1st time masuk sini
tarikh keramat 24 Mac 2011 
(mase tuh aku maseh g kt s.alam jadik cikgu tadika..haha)
yg ni pon "suweet memory" gak laa bg aku
jadik cikgu tadika tuk budak 5tahun
1day aku pegang class dh ade sorang budak kaki lebam
eh...eh...ni bukan aku yg buat okey??
ha ha ha...ade budak laki tuh maen2 meja
ntah camne meja boleh jatuh
time tuh aku tengah padam papan puteh
last-last aku jugak le yg kene tanggungjawab sebab cikgu class budak tu
aisehhmannn....
gilar cuak gak laa...
kaki budak lebam sket kot...
paling haruk sebab budak tuh masuk class bellet
haaa.....naya aku..!!
tapi...Alhamdulillah parents budak tuh baek
xde nak marah2 tiber sebab dah explain awal-awal
(pengajaran gak kat aku huhu)

err..........macam lari topik plak aihh
aku nk cite pasal keje sini..melalut plak ke zaman silam nun
1st time masuk keje kolej sini
macam lipas kudung gak le
sebab nye dorg tengah kalut ngn MQA bagai
adat le tuh...
bile budak fresh-grad masuk keje kn?
memang "lazat" le kene hidang kaw-kaw segala macam keje
hammek ko!
ha ha ha...memang aku sensorang aje keje kt lebri nih
so..nak x nak...rela x rela...suke x suke
memang kene hadap jugak eh..
xyah nak banyak komplen janji keje siap :p

hari ganti hari
minggu ganti minggu
bulan ganti bulan
tahun pon ganti tahun dah
segala manes pahit kelat masam masin maung kt sini
dah kene telan jugak

seyes nak cakap
aku tacing aje nak tinggalkan rakan-rakan disini
sebab aku tau kami dah rapat macam adek-badek
kalo sorang kene hentam
yang len2 pon back-up
kalo keluar g makan ramei2
baru laa syiokk buat sesi luahan ase x pueh hati
bebakul-bakul nak maki pon boleyy
tapi sume kami buat same-same
sssOoooobbbssss :(
pasni aku akan rindu-rindu kt dorang sume
yang aku panggil kak manes-kak manes
(sebab dorg sume pangkat kakak dari aku huhu)

Kak Manes : Nurul Shahinaz
Kak Manes : Sharifah Nathrah
Kak Manes : Sarah Nur (beliau ni je aku x pangil kakak..hehehe)

harapan to uols guys...
hOpefully ukhwah kite akan sampai bebile (Insyallah..)
kalo ade majlis jemputan nanti habaq mai na...x jauh pon nk roger2 he he he
pasni dah ade librarian baru..jangan lupe kan saye....tsskkk tsskkk T_T
kalo teringin nak order pape...kami maseh available kat Odone Apomz in da House yep :)
(sempat promote lagik...hehe)
saye mendOakan juge buat akak-akak manes sekalian semoga akan mendapat rezeki yang melimpah ruah & lebih baek dari sekarang hendaknya....amin :)


just a piece of suweet memories i've been through wif them :)
still remember yet..??
jomss skodeng sini :)
mase ni g beraye umah Sarah :)
mase ni dorang mai beraye umah aku..hehe
trip ke KL..tgh tunggu bas :)
feeling-feeling kat IKEA :p
maseh di IKEA :)
trip ke Gopeng.. :) wif K.Nurul & K.Nat
mase organize konvo kolej :)
aku diapit Sarah & K.ennie :)


sayonara...

who's be next??

pasni rajin2 follow-up belog tau :)

No comments:

Post a Comment