siape COMEL ikot sini tau..

Friday, June 21, 2013

terkena sampuk?

Salam sume :)

arini pagi ntah ape yg merasuk aku
tetiberr rajin plak aihh aku nak mengelap segala mak nenek habuk kt lebri ni
padahal selame 2 taun setgh gak le ak dok dalam ni
sekelumat teringin pon idok nye nak ngelap 
ade aritu pon (mase org MQA nak datang kolej)
superior aku ade jugak le suh lap-lap habuk tu
atas-atas rak tu...tempat simpan piala re-cycle tu jugak
tapi respon aku??
aku hanya buat DONNO............. -_-
(gilerr muke x rela kot..............)
ha ha ha

sukati je kan?
tapi itu ler...
sebab tuh aku cakap arini aku macam kene sampuk
sampuk an-an rajin pa??
an-an rajin xpa...
lau an-an malas...hammek ko! (lagi terok kot..)

memula ade seketoi pc bt masalah
dh 2 ari kot monitor xleh on
pepaham je laa
pc pon dh rupe leh buat tukun ikan
memang hayat pon suam-suam kuku kambing
alkesah pagi nih pon xleh start jugak monitor nye
mujur laa ade "man-of-steel" dtg lebri
aku mengadu aje laa (sekadar di pinggiran)
dh nama pon Superhero kn?
ateee...cepat lah beliau merespond nye

godek punye godek
wayar monitor tuh pon dh try yg laen punye
harammmm....idok nyala pon monitor pc tu
okayy xpe..
aku ikot cadangan "man-of-steel" 
beliau cakap amek monitor kt stor tu
ganti kan aje ngn monitor tukun nih
"man-of-steel" tolong angkat kn monitor gabak tu
pehtu tukar ngn monitor gabak yg dlm stor tu
okayyy boley on dh ha ha ha
tenkiu "man-of-steel"..!!

setel pasang pc
bapak berabuk x hengat
macam kueh tepung gomak wa cakap lu..

eeeiiiiii...........
ni xleh jadik nih...laju jaa tangan aku capai kain buruk kuning 
terus lap habuk kt monitor tuh
pehtu lajak plak ke cpu
pehtu ke meja pc plak
eh...eh....eh...
apesal tetiber rajin nih??
siap hangkut baldi buh air sket
(sangat gigih angkat dari toilet ke lebri)

haaa.....hammek ko
bukan takat meja-meja & kepala monitor tuh aje aku lap
meja kaunter
pc ngn cpu aku nih
printer...
paling ekstrem atas rak-rak besi tuh
sangat mengigih ngan panjat kusi skali
okayyy........

x pecaye??

haa....aku pon same
sebab tuh laa aku dok igt kene sampuk "an-an rajin" ni ke??


he he he

adios!

No comments:

Post a Comment